معرفی برند رونیکس

بازدید: 378 بازدید
معرفی محصولات رونیکس

تاریخچه ایجاد برند رونیکس:

یک دهه قبل، بازار ابزار ایران را چند نام بزرگ در اختیار گرفته بودند که در کنار کیفیت، قیمت بالایی داشتند. اما بسیاری از مصرف‌کنندگان ابزار را قشر کم درآمد جامعه تشکیل می دادند که توان پرداخت این قیمت‌ها را نداشتند. همین موضوع زمینه‌ساز ورود ابزارهایی با کیفیت پایین و بی‌پشتوانه شد . متأسفانه ابزارهایی به بازار آمد که یکبارمصرف بودند. ساخت و ساز در حوزه  صنایع از جمله مسکن به ابزار نیاز داشت. لزوم پا به عرصه گذاشتن برندی خوشنام، معتبر و خوش قول که فقط به منافع خویش نمی‌اندیشد و انصاف را در کیفیت، خدمات، قیمت و مشتری‌نوازی سرلوحه خود قرار داده است بیش از گذشته ضرورت یافت و چنین شد که برند “رونیکس متولد شد. ابزار نقش چشمگیری در چگونگی اجرای کار دارد و صنعت‌گر ایرانی لایق بهترین هاست. پس به همه این دلایل ایده خلق برند رونیکس قوت گرفت. در تمام این سال‌ها همواره شناخت نیازهای مشتریان و پاسخگویی به آنها سرلوحه کار رونیکس بوده است. برندی که قابل شناخت، در دسترس و پاسخگو است. برندی که ضمن ارائه کیفیت مقبول، وعده های حمایتی‌اش را نیز اجرایی می‌کند.
ایجاد برند و برندسازی در ابتدای کار بر اساس همان نیازها صورت گرفت. اولین قدم، ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بود. این محصولات پس از نظارت‌های کیفی دقیق در محل کارخانه‌ها، پیش از توزیع در بازار نیز مورد تست کاربری قرار می‌گیرند و سپس در بسته‌بندی‌هایی با طرح اختصاصی و با نام رونیکس ارائه می‌شوند.
قدم بعدی، پاسخگویی به نیازهای حمایتی مصرف‌کنندگان بود که نقش مهمی در رضایتمندی دارد. ما دوست مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولاتمان هستیم. لذا در تبلیغات وعده‌های غیرواقعی نمی‌دهیم. خدمات متمایز و اعتمادآفرینی داریم. خدمات پس از فروش واقعی در صنف ابزار برای اولین بار توسط شرکت رونیکس ارائه گردید. به عنوان مثال ۴۵۶ روز گارانتی رایگان برای ابزار آلات بادی و ۳۶۵ روز برای ابزار آلات برقی در نظر گرفته شده است.

درباره برند رونیکس:

فکر، ایده و تلاش ایرانی با هدف گذاری های ملی و فرا ملی در زمینه ابزار آلات صنعتی، برند رونیکس را ساخته و پرورده است. تلاش شبانه روزی جوانان خوش فکر ایرانی در محقق ساختن ایده های ناب  و نیز ثبت این برند در ایران، آلمان و مادرید اسپانیا، ریشه های شکوفایی خانواده رونیکس را رقم زده تا با ایجاد ترکیبی از قیمت، کیفیت، دسترسی به موقع و خدمات مناسب بتوان ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان و صنعتگران داخلی، گامی بلند برای حضور در عرصه صادرات برداشت.

هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح، با بهره گیری از تکنولوژی های روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است. گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از ۵۰۰ تولیدکننده مطرح در ۱۱ کشور جهان، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال می دارد.

دقت در فاکتور های انسانی (ارگونومی) و مطالعه در ابزارها، دستگاه ها، محیط کار و مشاغل و توجه به توانایی های جسمی و فکری، محدودیت ها و علائق انسان ها، از طراحی یک ابزار ساده تا طراحی ابزار آلات دقیق و صنعتی، و عنایت به الزامات گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا با خرید محصولات رونیکس، کیفیت، عرضه به موقع و ثبات در سیاست گذاری ها و خدمات حمایت را به عنوان پشتوانه خرید خود داشته باشد.

رونیکس با تامین بخشی از نیازهای صنعتگران، قصد ارائه بهترین ها را دارد و در این مسیر، دست همراهان خود را برای ارتقای این برند نام آشنای ایرانی می فشارد. (منبع: https://www.ronix.ir)

شرکت رونیکس با استفاده از تکنولوژی روز، در جهت ایجاد سازمانی پیشرو در عرصه‌ی ابزارآلات در سطح جهانی گام برمی‌دارد. این شرکت از همراهی بیش از ۵۰۰ تولید کننده‌ی مطرح در ۱۱ کشور جهان بهره جسته و نظارت فنی بسیار دقیق و علمی توسط متخصصین خود در تمام مراحل تولید تا ارائه به بازار و خدمات پس از فروش اعمال می‌دارد.

جالب است بدانید بسیاری رونیکس با ده سال سابقه کاری را به برند بدون کارخانه می‌شناسند. این امر به این جهت است که محصولات این برند در محل ثابتی تولید نمی‌شود. Ronix  به عنوان یک برند ایرانی در ۴۸ کشور دنیا به ثبت رسیده است و امروزه بیش از ۵۰۰ تولید کننده مطرح، محصولات آن را به بازارهای جهانی ارائه می‌کنند.

این تولید کنندگان که ۱۱ کشور در سراسر دنیا را شامل می‌شوند، تحت نظارت این برند فعالیت می‌کنند. به عبارت دیگر این نام تجاری با در نظر گرفتن مجموعه ای از استانداردهای بین المللی، تولید کنندگان خود را بر آن ساخته است تا محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کنند. محصولاتی که به شکل مداوم تحت نظارت و پیگیری رونیکس قرار دارند و در صورت عدم تطبیق با استاندارها یا اصلاح شده و یا از چرخه تولید حذف می‌گردند. بنابراین همانطور که هر یک از تولید کنندگان می‌توانند خود به تنهایی کارخانه رونیکس باشند این مجموعه می‌تواند به عنوان برند بدون کارخانه نیز به جهان معرفی شود.

از جمله ابزارهای رونیکس می‌توان به :

تولید ابزارآلات برشی و سوراخ‌کاری در کشور فرانسه و آلمان
تولید ابزارهای بادی در کره‌ی جنوبی و تایوان
تولید ابزارهای برقی در کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین
تولید ابزارآلات دستی در کشورهای چین، استرالیا، تایوان و ترکیه
و تولید ابزارآلات دقیق در کره جنوبی

اشاره نمود.

این شرکت نمایندگی رسمی ۲ برند تجاری JIT  و ONCI در خاورمیانه می‌باشد.

تلاش شبانه روزی جوانان خوش فکر ایرانی با ایجاد ترکیبی از کیفیت، خدمات پس از فروش سریع و آسان و قیمت بسیار مناسب ، علاوه بر جلب رضایت مصرف کنندگان، یاوری و همراهی همیشگی صنعتگران ایرانی  را بدست آورده است که این بهترین پاسخ به زحمات خستگی ناپذیر گروه رونیکس است.

محصولات این کمپانی ساخت کجاست؟

جالب است بدانید امروزه بیش از هزار کالا با نام رونیکس به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات انواع ابزارالات دستی، برشی، بادی، باغبانی، جوشکاری و … را شامل می‌شوند. بدیهی است که تولید گسترده این محصولات توسط یک تولید کننده خاص، ممکن است سبب اخلال در کیفیت این محصولات شود. به همین جهت این مجموعه، تولید هر دسته از محصولات خود را بر عهده یک تولید کننده گذاشته است. در نتیجه شرکت های مختلفی در سراسر دنیا به عنوان نماینده رونیکس فعالیت می‌کنند.

به عبارت دیگر کلی ابزارآلات برشی و سوراخ‌ کاری رونیکس نظیر صفحه فرز برش گرانیت الماسه رونیکس مدل ۵۱۰۸ بزرگ ۲۳ سانت در کشورهای فرانسه و آلمان تولید می‌شود. این نوع صفحه از الماسه ساخته شده است و برای برش گرانیت استفاده می‌گردد. ابزارهای بادی این برند نیز که انواع منگنه کوب و میخ کوب بادی را شامل می‌شود، در کره جنوبی و تایوان تولید می‌گردد.

تولید انواع ابزارهای برقی رونیکس را نیز کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین بر عهده گرفته اند. این دسته از ابزارآلات برند رونیکس دامنه وسیعی از محصولات را در بر می‌گیرند. به همین جهت انواع پیستوله برقی، پیچ گوشتی برقی، دریل تخریب رونیکس، مینی فرز رونیکس، کارواش، پروفیل بر صنعتی و بسیاری دیگر از محصولات این برند در این دسته جای می‌گیرند.

ابزارآلات دستی رونیکس محصول قاره آسیا

ابزارآلات دستی دامنه گسترده ای از هزاران کالای Ronix را تشکیل می‌دهند. این محصولات در کشورهای چین، استرالیا، تایوان و ترکیه تولید می‌شوند. جالب است بدانید مدل های گوناگون جعبه ابزار رونیکس در این دسته جای می‌گیرند. انواع تراز لیزری نیز از جمله ابزارالات دقیق رونیکس هستند که کره جنوبی تولید آنها را بر عهده گرفته است. در نهایت گفتنی است این برند همچنین محصولات دیگری همچون انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی، ابزارآلات نجاری نظیر رنده برقی، اره گرد بر، اره عمود بر، اره فارسی بر و لبه گیر را نیز توسط تولید کنندگان خود به بازار عرضه می‌کند.

محصولات تاپ لاین شرکت

بد نیست بدانید دسته ای از محصولات این شرکت تحت عنوان سری تاپ لاین به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات نسبت به سایر تولیدات این شرکت از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و برای مصارف حرفه ای تر طراحی شده اند. سری تاپ لاین محصولاتی همچون اینورتر رونیکس، دریل بتن کن و چکش تخریب را در برمی‌گیرد که با رنگ قرمز به بازار عرضه می‌شوند.

خدمات و امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؟

ابزارهای رونیکس پس از نظارت کیفی در محل کارخانه‌ها، پیش از رسیدن به دست مصرف کننده مورد آزمایش قرار گرفته و پس از اطمینان از سلامت دستگاه، روانه بازار می‌شوند.

خدمات پس از فروش شرکت رونیکس به راحتی در دسترس مصرف کنندگان گرامی است.

۴۵۶ روز گارانتی رایگان برای ابزارآلات بادی رونیکس و ۳۶۵ روز برای ابزارآلات برقی رونیکس در نظر گرفته شده و توسط این شرکت ارائه می‌گردد.

از طرف دیگر، خدمات حمایتی “رونیکس پلاس انباری“ از قطعات مورد نیاز برای تعمیر ابزار رونیکس را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

از دیگر موارد خدماتی شرکت رونیکس به مصرف کننده‌های این برند، در اختیار گذاشتن پیک رایگان در سراسر کشور جهت ارائه ی بهینه‌ی خدمات به کلیه‌ی مشتریان محترم می‌باشد.

شرکت رونیکس همواره در قیمت گذاری ابزارآلات خود انصاف و اصول اخلاقی را مد نظر داشته با ارائه‌ی بهترین کیفیت و خدمات و قیمت همراه همیشگی مشتریان است.

و چنین است که شعار” رونیکس تداوم دارد ” به خط مشی این برند راه یافته و موجب سربلندی آن شده است.

این‌ها بخشی از سخنان محمد رضا رام‌خو، مدیر عامل شرکت رونیکس در مورد این شرکت و خدمات ارائه شده به مشتریان است.

محمد رضا رام‌خو

ابزار آلات برقی رونیکس:

ابزار برقی رونیکس

ابزارهای برقی این برند را می توان به دسته های ابزارآلات باغبانی، ابزار آلات برقی عمومی و صنعتی، فارسی بر و پروفیل بر، ابزار آلات نجاری، فرز، چکش تخریب و بتن کن، ابزار آلات شارژی و دریل تقسیم بندی کرد.

در بین ابزارهای باغبانی این برند با اره درخت بر برقی و اره بنزینی رونیکس برای برش چوب و حاشیه زن موتوری دستی و پشتی برای زدن علف های هرز و چمن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلفی از فارسی بر و پروفیل بر نیز توسط این کمپانی تولید می شود که از آن جمله می توان به فارسی بر کشویی ۲۵۰ میلی متر و ۳۰۰ میلی متر و فارسی بر ثابت، فارسی بر زاویه یاب، فارسی بر یک طرفه و … اشاره کرد. این دستگاه برای برش انواع پروفیل های آهنی، آلومینیومی و … مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان پروفیل ها را در زوایا و اندازه های متفاوت برش داد.

در بحث نجاری نیز ابزارهایی مانند رنده برقی، سنباده لرزان، پولیش، اره گرد بر نجاری، لبه گیر، اره عمود بر، اره میزی و … توسط رونیکس تولید می شود که کار نجاری را تا حدود زیادی آسان و دقیق کرده است.

وجود فرز برای کارهای آهنگری، جوشکاری، آرماتوربندی و … یکی از ضروریات محسوب می شود و این برند براساس احساس نیازی که در این زمینه داشته اقدام به تولید مینی فرز، فرز آهنگری، مینی فرز دسته بلند، فرز مینیاتوری، فرز انگشتی و … کرده است.

چکش تخریب و بتن کن ها باعث سرعت بخشیدن به فرایند تخریب بناهای فرسوده و آسفالت ها شده است. انواع بتن کن ۵۰، ۴۰، ۳۶، ۳۲، ۳۰، ۲۸ و ۲۶ میلی متر و انواع چکش تخریب ۳۰، ۱۸، ۱۵، ۱۴، ۱۱، ۱۰٫۵، ۶ و ۳ کیلویی توسط این تولید کننده به بازار عرضه شده است.

دریل های رونیکس از نظر منبع تغذیه به دو گروه شارژی و برقی تقسیم بندی می شوند. دریل های شارژی بیشتر مصارف خانگی و سبک تر دارند و دریل های سیم دار برای کارهای سنگین مناسب هستند. پیچ گوشتی برقی نیز در بین دریل ها تقسیم بندی می شود و کار باز و بست پیچ ها را سرعت بخشیده و راحت تر کرده است. دریل هایی که حالت چکشی دارند برای تخریب سازه ها نیز قابلیت استفاده دارند. دریل ستونی به صورت ثابت به میز کار وصل می شود و با دقت بیشتری از آن می توان برای سوراخ کاری قطعات استفاده کرد.

ابزار آلات بادی رونیکس:

ابزار بادی رونیکس

ابزاهای بادی برای کارهایی مانند رنگ پاشی، میخ کوبی، افزایش فشار باد لاستیک خودرو، اندازه گیری فشار هوا، تمیز کردن سطح دستگاه های صنعتی از آلودگی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

از ابزار های بادی تولید شده توسط این شرکت می توان به پیستوله بادی اشاره کرد که در رنگ آمیزی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسور بادی محصول دیگر این برند است که باد با فشار بالا ایجاد می کند.

پرچ بادی برای پرچ کردن دو صفحه به هم دیگر استفاده می شود. جغجغه بادی، بکس بادی، دریل بادی و پیچ گوشتی بادی ۴ محصول دیگر رونیکس هستند که در سایت بدوتولز برای فروش ارائه شده اند.

میخ کوب و منگنه کوب بادی بیشتر در کارهای نجاری و مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات ار اتصال قطعات چوبی، پارچه ای و کاغذی به یک دیگر را خیلی راحت کرده اند و با کمک نیروی باد میخ و سنجاق را با سرعت بالایی شلیک می کنند.

ابزار آلات برشی و جوشکاری رونیکس:

ابزار جوش و برش

اینورترهای ۱۸۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ وسایلی هستند که برای انجام کارهای جوشکاری توسط این کمپانی تولید می شوند. دسته برش و مانومتر نیز برای استفاده در کپسول های جوش کاری و برش ارائه شده اند.

تیغ اره آهن بر، تیغ اره چکشی، تیغ اره الماسه، گرانیت بر و سنگ سایش و برش از محصولاتی هستند که توسط رونیکس برای استفاده در فرزها و وسایل برش دیگر طراحی شده اند.

ابزار آلات دستی رونیکس:

ابزار دستی رونیکس

در این دسته محصولاتی مانند انواع انبرها، قیچی های هرس باغبانی، انواع آچار و … قرار می گیرند. متر و تراز ساده و لیزری برای استفاده در کارهای ساختمانی نیز توسط این برند طراحی شده اند.

چکش، پولیف، دستگاه پرس لوله، قیچی ورق بر، کمان اره، سرامیک بر و … از ابزارهای دستی دیگری هستند که در کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته‌بندی بیشتر بخوانیم معرفی برند
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت